Ett steg på vägen

Idag fick jag det där beskedet jag väntat på ett tag. Om att jag får jobba kvar på mitt jobb. Tjohooo. En sten lyftes från mina axlar. 

Firade med 5km på löpbandet. Det var sjukt jävla jobbiga 5km men jag gjorde det ändå. För jag är ingen quiter, oh no. Sen firade jag lite till med fruktsallad och müsli och kvarg. 

Och ikväll ska jag fira med hamburgare och chips. 

Jag önskar bara att jag kunde känna glädjen också men det gör jag inte. Jag känner mig tung och ledsen. 

   

 

5 reaktioner till “Ett steg på vägen

  1. Grattis till jobbet! Skönt att den biten är stabil nu så att du kan fokusera på allt det andra.

    Styrkekramar!

Kommentera gärna

