Svacka

min tränings-svacka fortsätter. Jag har inte tränat alls i helgen. Vet inte när det hände senast. Och vad som är jobbigast är att det inte känts jobbigt att jag inte gjort det. 

Gillar inte det här. Har därför bokat in mig på pass imorgon på lunchen. Hoppas att jag hinner gå på det. 

8 reaktioner till “Svacka

  1. Jag känner igen känslan. Den är obehaglig. Men du har ju tränat så pass länge nu att du gjort träningen till en del av ditt liv, och därför kommer lusten att komma tillbaka. Det är jag säker på!

  2. Det kommer helt säkert tillbaka, men visst är det tråkigt när lusten försvinner. För mig brukar det vara ett tecken på att jag bara behöver ta det lugnt och fylla på med vila och mat. Hoppas det släpper!

Kommentera gärna

