Hur känns det idag och kommer jag att springa igen?

Ja och hur känns det i kroppen idag då? Oförskämt bra faktiskt. Benen är lite stela men inte så farligt. Jag var vaken kl 6 och sen var det fotbollsträning för sonen och efter det gick vi på en barnshow på berns. Ingen vila ingen ro här inte.

Ska jag springa igen är väl nästa fråga. Igår svarde jag tvärsäkert nej, men det är ju som att föda barn, en glömmer smärtan och minns bara det härliga så idag tänker jag att jag nog ska köra nästa år också.

Men nu ska jag tillbaka till mitt huvudmål som är att gå ner all min övervikt (15kg). Halvmaran var ett ypperligt sätt att hålla igång över vintern och hålla vikten men nu ska en ektra växel läggas i och jag ska börja promenera mera och träna mer viktminskningsfokusert – vad nu det är 🙂 Och så hålla mer koll på kosten såklart.

10 kr ner tänker jag mig över sommaren. Sen kommer vintern och då gäller det att hålla vikten och hålla igång flåset. Så ja, en halvmara i vår kanske inte är helt fel.

5 reaktioner till “Hur känns det idag och kommer jag att springa igen?

  1. Härligt jobbat! Jag har lite ångest, ska springa halvmara om tre veckor…:/ Just nu försöker jag få rätsida på en krånglande mage…plus att jag vill ta itu med en vikt som bara går åt fel håll…tips? Pepp? Ska vi köra en utmaning? 😉

  2. Det kommer att gå jättebra med halvmaran. Det känner jag på mig. Ang vikten är det så jävla mkt pannben som krävs. Men det har du va? 🙂 lycka till.

Kommentera gärna

