Efter en helg behöver jag lite vila

Hej kompisar.

den här helgen har varit så full av aktiviteter så bloggen har inte hunnits med. I fredags sprang jag 5km, i lördags 9km, i söndags 2km och imorse kl 5 var jag uppe och sprang 3,5km.
Utöver detta var vi på äventyrsbad och fotbollsträning och hade middagsbjudning  och lunchbjudning hemma. Vi packade ungarnas grejjer för skidresa och våra grejer inför New Yorkresa. Vi uppdaterade husmaualen till de som ska hyra vårat hus under tiden. Det var en hel del att tänka på och stressa över och på söndagkvällen var jag helt slut i huvudet.

Då var jag enormt tacksam över att jag och min man har det slags förhållande där jag kan säga kl 17.00 på söndagkvällen att jag behöver lite tid för mig själv och sen dra på bio inne i stan. Utan att det blir till ett problem. Precis som att han kom på kl 16.00 i lördags att han ville gå ut äta middag och och dricka öl med sina vänner.

Ett av mina förhållandemotton är: den som ger skall få.

En bio med mig själv inne i stan på kvällen var precis vad den här lite stressad inför långresa bort från barnen-mamman behövde.

Nästa gång jag springer blir det i CENTRAL PARK!!!

Kommentera gärna

