100kg är som balsam för själen

När jag har pms vill jag mest bara äta lösgodis och bröd. Och tycka synd om mig själv. 

Att gå på gymmet och lyfta tungt brukar hjälpa. Vid 100kg brukar jag börja må bra igen och tycka om mig själv igen. 

  

 

Min kollega sprang hem från jobbet idag. Vi bor grannar och jag är mkt avundsjuk. Nästa gång hakar jag på. 14km är inget för löpare som oss. 

Imorgon ska jag på ett löp-event. Det ska bli kul. Berättar mer sen. Men först fredagsmiddag och greys anatomy. 

Trevlig helg hörni!

  

5 reaktioner till “100kg är som balsam för själen

  1. Vilken smart ”kasse” !! Låter väldigt prisvärd. Perfekt att unna sig på fredagar!
    Har jag inte sett här där jag bor tyvärr (Kalmar).
    🙂

Kommentera gärna

