18km innan frukost

Idag fyllde min son 6 år och efter lite födelsedagsmuffins gav jag mig ut och sprang. 

Det blev visst en liten runda på 18km. Jag hade tänkt springa minst 15 men helst 20. Vid 18 var jag rejält matt och även precis vid min gata. Just då kom min man åkande med bilen också. Det fick räcka med 18km. 

  

Jag är ändå så stolt över mig själv. 18km. Det är nästan overkligt. Vid varje kilometer skrek jag högt åt mig själv att jag var grym. Och klockan var en hit! Det hjälpte att se hur långt jag sprungit hela tiden. 

Nu får jag ta två bitar födelsedagstårta va?

7 reaktioner till “18km innan frukost

  1. Heja heja heja! Bra gjort! Och härligt att höra att det inte bara är jag som skriker högt åt mig själv ute i löpspåren!

Kommentera gärna

