Jordgubbssmörsmoothie (Aka Smoothie med jordnötssmör, banan och hallon)

Jag har börjat med vårfrukostar. Gröten får vila lite och jag dricker smoothie och äter lite nötter istället. Just nu är favoriten en med (oftast fryst) banan, jordnötssmör (eller jordgubbsmör som min 4-åring säger) mjölk, hallon från Finnerödja och bärpulver från Superfruits. De två sista ingredienserna fick jag i goodiebaggen på BBC och det är verkligen sånt som förhöjer och lyfter vardagsmaten lite. Sånt en borde se till att ha hemma alltid.


Omnomnom

 

Idag ska jag försöka springa 2km igen. Håll tummarna för att det känns bra i foten.

En reaktion till “Jordgubbssmörsmoothie (Aka Smoothie med jordnötssmör, banan och hallon)

Kommentera gärna

