Blogger bootcamp

Idag var det dags för Blogger bootcamp 2015. Jag vaknade i god tid vid 06.00 men ändå blev jag sen och hoppade inte in i bilen förns 07.45. Tur att det knappt var en bil ute. 





Framme vid KTH-hallen fick jag världens Flashback. Här hade jag gymnastik i gymnasiet och det var inte så kul. Oftast smet jag och mina vänner upp i gymdelen där vi låg på en matta och snackade skit. 



Men nu återerövrar jag stället.

Dagen började med runners strength. Kul pass där jag blev riktigt svettig. 

Sen hade jag av nån konstig anledning valt ett danspass. Hur tänkte jag då? Jag och koordination går inte ihop. Det var maratonpasset from höll som aldrig slutade. Jag blandade ihop rörelser och var helt förvirrad. Det kändes inte som träning heller eftersom jag var så förvirrad av allt och inte kunde ta ut rörelserna ordentligt. 

Jag skrivet upp det som en timmes vardagsmotion. 



Bilder lånade från Sara och Lisas instagram


Efter en föreläsning om blogg-branding och lunch var det dags för löp-pass. Och vet ni, foten höll. Det gick inte fort och jag sprang inte först men jag kunde jogga. Solen sken och jag sprang i bara linne – underbart!!!

Men det märktes att jag inte sprungit på ett tag. 200m i lugn takt var jobbigt. Men har jag lärt mig springa en gång kan jag göra det igen. 

Nu väntar ett (förhoppningsvis lugnt) yogapass som avslutning på en härlig dag. Sem blir det mingelevent på kvällen. Tjohoooo. Jag är sämst på att mingla men ska göra mitt bästa. 

Kommentera gärna

