Fredagsfys

Idag kunde vi inte jobba så mycket för det var virus på datorerna. Jag passade på att gå till gymmet och köra på crosstrainern. Det kändes ok i foten efter. Sen körde jag lite överkroppsmaskiner. 



Jag hoppas att foten är helt återställd till nästa veckas bootcamp. Jag hade inte lagt in det i kalendern och fattade liksom inte att det var så snart förns idag. 

Håller alla tummar jag har. 

Vi kör en dagens tre positiva för att peppa upp oss. 

1. Att få äta frukost på café med min man på en vardag.

2. Att se barnens glädje när de tog ut cyklarna och cyklade på grusiga vårgator. 

3. Fredagsmiddagen vi ska äta när barnen somnar. Hamburgare och pommes. Min bästa mat. 

2 reaktioner till “Fredagsfys

Kommentera gärna

