Nerbäddad i tv-soffan

Efter röntgen konstaterades att inget var brutet så jag blev hemskickad. Tog taxi hem för jag kunde knappt gå. När jag kom hem hade min man bäddat i tv-soffan och lagt allt jag behövde nära. Så fantastisk man. 





Sen åkte han och köpte starka värktabletter (aka fattigmansheroin) och till min favvo-hamburgeria (bun meat bun) och köpte en trippelburgare till mig. Jag hade ju knappt ätit på hela dagen. Lite kvarg på morgonen och en smoothie som min vän kom med till sjukhuset. 

Nu är jag lite halvhög och tycker att livet är rätt bra trots allt. Det känns lite jobbigt att inte få springa på ett tag men man SKA inte stressa. Då kan det bli värre. 

Kommentera gärna

