Hälsningar från akuten

Om jag precis sprang på löpbandet på 6min/km och tappade IPhonen och därefter snubblade och flög av bandet och skrapade armen och skadade foten och skämdes nåt otroligt och hann tänka åh nej, jag ska ju springa 2 mil på lördag. 

Japp. Så hände nyss. Så nu sitter jag på akuten på order från de på gymmet. Känns lite onödigt men de insisterade.

Jag är irriterad över att inte kört färdigt dagens pass och så är jag GALET hungrig såklart.  Men ja, jag är typ glad att jag lever också. 



3 reaktioner till “Hälsningar från akuten

  1. En kompis som bor nära sjukhuset kom förbi med lite att äta och sällskap. Det var så himla snällt av henne.

    Inget är brutet men det gör ont. Får inte springa på ett bra tag. Det känns jättejättejättejobbigt. Men jag tänker lyssna på läkaren för jag vill inte bli värre för att jag stressat och börjat springa för tidigt.

Kommentera gärna

