Upp i sadeln igen

10991300_10152751836702551_5179974187927256911_n

Även om jag är i en svacka så är det bara att kämpa på, det är ju den enda vägen framåt. Jag kom tidigt till gymmet idag och passade på att ta igen gårdagens missade löprunda (eller 10 av 15 min iallafall bättre än inget) innan ett asjobbigt grit cardio-pass. Jag kände mig rätt klumpig och ospänstig under passet, det var jobbigt med så mycket hopp också när man lätt läcker. Men efteråt ville jag nästan kräkas och det var ju en kul känsla ändå.

Plus att jag valde gymmet längre bort så 20 min promenad blev det också.

Vad som INTE var bra var att jag köpte en alldeles för stark thai-sallad till lunch så jag fick äta ett bröd och två bananer för att inte bränna sönder halsen. Det misstaget gör jag INTE om. hoho

IMG_1133

Kommentera gärna

