Jobbigaste löprundan på länge

Att vara uppe och svira till 02.00 var inte optimalt inför dagens runda. Men jag tog mig runt. Denna gång försökte jag verkligen springa långsammare i vilan och det gick ju som ni ser för långsamt.

Jag tog en annan väg än vanligt och den var hemskt backig. Speciellt där i 3:e intervallen där jag både fick knyta skorna och klättra upp för lerig stig i brant backe. Men förutom den intervallen är jag mycket mycket nöjd. 6km blev det och sen gick jag 2km hem efter det.

Jag blev urtrött och somnade i bilen på väg till kvällens middag. Bevis på att jag tagit i?

Annars var dagens bästa när barnen fick tvätta mitt hår. Jag tvättar ju alltid deras men idag bytte vi. Variation förnöjer.

En dag kvar på helgen. Museum står på schemat. Och kanske ett gympass.

IMG_1107

IMG_1110

IMG_1108

IMG_1116

Kommentera gärna

