Vetegräs-shot till frukost?!

Jag dricker inte kaffe längre. Kroppen slutade att tycka om kaffe. Det var en jobbig omställning för mig. Jag har länge haft en taleaway-kaffe som frukost, förut även med cigg men det slutade jag med för 1,5 år sedan. Skulle jag inte få ha mitt kaffe nu heller?

Nu har jag äntligen hittat nåt som väcker mig på morgonen. En vetegräs-shot med ingefära. Från juiceverket. De har också väldigt god gröt. Såhär äter jag mina frukostar på väg till jobbet nu. (Annars äter jag havregrynsgröt med banan och kanel hemma) Borta är cigg och kaffe och jag saknar dem INTE!

Även gamla hundar kan lära sig äta frukost. Ser du det skolsystern i lågstadiet som försökte få mig att äta bättre frukost – nu gör jag det!

IMG_1040

Categories: Mat

Kommentera gärna

