Om när jag körde två pass på en lunchrast

Minns ni att jag började tycka att min träning var för enkel och ville jacka upp den ett snäpp. Idag körde jag sats 21 minutes body och sen körde jag 25mim med 2 minuters-intervaller på löpbandet. Och innan allt 1km rodd som uppvärmning. Det var jobbigt. Men som alltid, skönt efteråt.

Passet tyckte jag var sådär dock. Det var bra som uppvärmning eller som komplement till annan träning men om man bara kör det ….eller vad tusan. ALL träning som blir av är bra träning. Det var ett bra pass.

Kommentera gärna

