Jag. Vill. Inte. Springa. Idag

Lusten att träna idag är lägre än lägst. Och jobbdagen är full av möten. Men jag har två timmar ”ledigt” vid lunch så hej löpbandet här kommer jag, fast jag inte vill. Det är för jävla kallt att springa ute idag och jag har fel mössa och hörlurar med mig.

Just nu känns den här halvmaraton-träningen rätt jäkla seg och trist. Varför gör jag det här? Varför går jag inte ut och äter lunch med mina kollegor istället? Dumma jäkla pannben.

IMG_1012på schemat idag

Kommentera gärna

