24 minuter närmare mitt mål

Jag sprang mina 24 minuter på löpbandet idag. Och som alltid, en ångrar ju aldrig ett träningspass.
Jag kör gärna löpbandet ibland för att känna hastigheten liksom. Hur långsam SKA vilan vara? Hur fort är maxhastigheten?

När jag kollade mitt schema så insåg jag med fasa att jag snart ska springa i 2,20 timmar. Det är länge. Vääääldigt länge. Jag hoppas att det hinner bli lite varmare tills dess.

Annars då? Jag har två semlor i kylen som familjen ska dela på senare. DET ser jag fram mot…kan de inte komma hem nu min familj?

Imorgon är det längre intervaller. Måste. Peppa. Upp. Mig.

IMG_1024

IMG_1023

IMG_1026

IMG_1027

2 reaktioner till “24 minuter närmare mitt mål

  1. Jag har två semlor i kylen som jag ska dela med mig själv. Det är liksom både för- och nackdelen med att bo själv. För semlor t.ex. verkar man bara kunna köpa i två-pack!

Kommentera gärna

