Här ligger jag och slappar

Jag ligger nerbäddad i sängen och njuter. För min kropp är helt jävla slut. Efter jobbet kastade jag mig in i en taxi och åkte en kilometer till gymmet Rosa skrot där jag körde ett skitjävlajobbigt pass tillsammans med en massa grymma tjejer. Sen promenerade vi till en resturang och åt god mat och snackade skit. Och ja, jag försökte lyssna mer än prata. Det gick rätt bra. Speciellt eftersom övriga vid mitt bord var väldigt pratglada och jag rätt slut. 🙂

På hemvägen fick jag faktiskt ringa min man och be honom hämta mig från bussen. Att gå 2,5km var otänkbart. Han hade redan en fot i badet men kom ändå. Det är kärlek det.

IMG_0854

En reaktion till “Här ligger jag och slappar

Kommentera gärna

