Veckans utmaning – att lyssna!

Ok. Veckans utmaning blir imorgon. Jag ska träffa en massa nätvänner från en träningsgrupp jag är med i. Vi ska träffas på gymmet Rosa skrot och köra ett träningspass. Sen ska vi ut och äta.

Det känns lite läskigt. Många i gruppen vet vem jag är och tycker att jag är inspirerande. Jag känner att jag måste leva upp lite till mitt nätjag. Gah.

Jag är URDÅLIG på ansikten och blir lätt nervös när det är många nya. Det brukar jag dölja genom att agera självsäker och pladdra på en hel del. Men jag vill försöka lugna ner pladdret och låta andra ta plats. Så min utmaning imorgon är att hålla käft och lyssna lite mer helt enkelt. Kanske försöka lära mig någons namn och vad de sysslar med. Inte vara så egofokuserad helt enkelt.

Kommentera gärna

