Vem gör den första rock ‘n’ roll-inspirerade träningskollektionen

I morse var jag på frukostträff på  Röhnisch Store. Dagens tema var en trendspaning och de visade sin nya kollektion och berättade om hur de tänkt med den nya kollektionen. Det var mycket blommigt och randigt och block med färger inspirerade av Florida.

Jag gillar Röhnisch som koncept men kläderna är tyvärr inte riktigt min stil. Lite för rosa och blommigt skira för min smak. Jag blev lite sugen på en svart löparkjol. Tyvärr var den jag prövade lite liten och jag hann inte pröva en storlek större.

Trots olika klädsmak var det ändå trevligt att vara där och äta en god frukost och börja dagen med lite träningsinspiration. För inspiration kan de, de där på Röhnisch. Och den dagen de gör en rock n roll chick-kollektion med svart och guld och en nit här eller en diamant där så köper jag hela kollektionen, jag lovar.

*Måste googla om det finns någon som har gjort en sån kollektion*

*Det fanns det inte*

*Funderar på att byta bana och designa en ny träningskollektion*

*Hej jag heter Ida och jag är en **-missbrukare*

IMG_0722

Kommentera gärna

