Hej halsontet!

Vaknade mitt på natten med halsont. Slängde i mig värktabletter och tog mig till jobbet. Men jag lyssnar lite på kroppen och tränar inte.

Det är svårtydd kosten när jag är sjuk. Vissa vill inte äta då. Lyllo dem. Jag vill äta godis och bullar och glass. För det är syyyyyynd om mig ju. Och så orkar/får jag inte röra på mig. Dubbeldåligt.

Dessutom har jag PMS också. Ingen bra combo.

Jag går på bio efter jobbet istället för att åka hem och reta mig på hem och familj.

Alla sätt är bra utom de dåliga.

2 reaktioner till “Hej halsontet!

  1. Ja men det ÄR synd om dej. Krya!

    Jag är också sån som vill äta när jag är sjuk. Helst att någon serverar mej också..haha Tror det egentligen handlar om att vilja bli omhändertagen och slippa ansvar för en stund (för mej alltså).

Kommentera gärna

